4 Ocak 2018 Perşembe

Didem'in Gözünden; Pedofili Bir Suçtur, Bunu Söyleyemeyenin Kişiliği Bozuktur!


İstemezdim, 2018'in başında bu yazıyı yazıyor olmak ve yayınlıyor olmak. Ama gerek din adamları ve gerekse de Diyanet İşleri Bakanlığı'nın garip açıklamaları sınır tanımıyor. Neler görüyor gözlerimiz de, dayanıyor olmamız bile dünyanın sonunun geldiğinin belirtisi değil mi sizce de???

Bu benim fikrim fikirlere elbet saygım da vardır aslında, ama bu konuda başka fikre duyduğum saygı yok. Pedofili bir suçtur, bir ahlaksızlıktır ve bunu söyleyemeyinin de kişiliği bozuktur bence. Aksini söyleyebilen var mı, merak da ediyorum ama yoktur diyemiyorum bile. Pedofili'yi ve her türlü istismarı, savunabilecek biri var mı? "Herhangi bir şeyi üstün" görebilen var mı aranızda? Eğer öyleyse hiç okumayın bu yazının devamını, zira bir doktor kontrolüne uğrasanız daha iyi benim gözümde!



Bir çocuk der geçersiniz belki, oysa tüm dünya onun elindedir bana göre. Çocukların olmadığı bir dünya düşünün, öyle bir dünya olsa; rezil, daha kirli ve sevgisiz bir yerde yaşıyor olurduk! diye düşünüyorum ben. Aksini düşünen kişilere sormak gerek, kendisinin de bir zamanlar çocuk olduğunu ne ara unuttu acaba?! Ülkemde ve Dünyamız üzerinde, haberleri çıkar oldu da haberdar olduk, ama tecavüz ve taciz vakalarını çocukların üzerine iyiden iyiye yönelttiler. Duydukça kulaklarımı koparasım geliyor resmen, çocuk ya küçücük bir çocuk! Bunu nasıl akıl almaz, anlam veremiyorum! Biz kadınlara yapılan zulümleri kaldıramazken daha, çocuklarımıza el uzattılar. İnternette o kadar çok video, o kadar çok haber var ki; çocukların duygularının ve iyilik üzerine kurulmuş saf dünyalarını istismar ederek onlardan faydalananların yapmaya çalıştıklarını tam olarak anlayamadığımı düşünüyorum hala!

Küçüktüm, benimle dalga geçerdi bazı büyüklerim; "13 yaşına gelince evlendirelim seni, bizleri öyle evlendirirlerdi." Diye... Şaka olduğunu bilirdim, bazen alınırdım ve "Ben daha küçüğüm, o eskilerin cahilliğiymiş!" derdim... Hayat ne garip, benimle dalga geçtikleri senelerde bile, 18 idi evlenme yaşı olarak görülen ve de resmiyetteki yaş. Şimdi resmiyetteki evlenme yaşı 18 olsa bile, "üstüne evlenme yaşı daha da küçük yaşlara uygulanabilir." diyenlerin suçlu sayılmadığı rezil bir zaman diliminde yaşıyoruz. Şimdi önüne gelen bir yaş belirliyor, üstelik çocuklarımıza! Ne deli yorucu bir durum bu...



17 yaş sınırına gelip de, çok sevip okulunu bitirip evlenecek olanların yaş durumlarını makul bulup yaşını büyütenleri gördü bu gözler de; önce 15 yaş makul deme cüretine erişip, sonra 12, şimdi de 9 yaşı evlenme yaşına eş tutan zihniyeti görmeseydim keşke! YETER, BİR DURUN! Pedofolili pis zihinlerinizi uzak tutun çocuklarımızdan!

Pamuk şeker, oyuncak, kalem, kağıt, beğendiği boyama kitabı ve de bilimum pahalı veya ucuz oyuncakları anne ve babaları alamadı, diye ağlayan çocuklarımızı evlenmeye tabi tutan zihniyet; bizi nereye götürebilir? Nereye gidiyor bu dünya, bu millet? Neden kimse bağıra çağıra "höst ulan!" diyemiyor??? Haberlerde ve paylaşım platformlarında gördüm ve araştırdım da biraz, haber olarak bulamadım ama "Belçika'da iki kız çocuğuna tecavüz edildiği duyulduktan sonra, halk adalet sarayını akın akın bir olup basmış." Doğru mudur değil midir bilmiyorum, belki doğrudur eski bir haberdir, belki de hiç doğru bir yanı yoktur. Ama doğru olan tek şey var ki; Dünya üzerinde olması gereken tek tavır bu olmalı! Çocuğu çocuk olarak göremeyen zihniyet, en büyük terbiyesizliktir çünkü!


Ben bugün buradan kocaman "Höst Ulan" diyorum! Evlenme yaşını ergenliğe girme yaşıyla eş değer tutan bir zihniyete dur diyemeyen bir alt nesille bu devran dönmez arkadaş! Çocuklara ve hayvanlara sahip çıkamayan, onları korumayı bilmeyen zihniyet; beden yaşını ruh yaşına, gelişmemiş zihinlerinizi bilinçlenmiş sandığınız saf zihin ve ruhlarımıza karıştırmayın!  

Vicdani boyutta bu olgulara bakamayan hastalıklı topluma bu lafları anlatıp da anlaşamamak çok bet bir durum. İnanın gördükçe yorgunluktan aklım bulunuyor, benim gibi hissedenlerin var olduğunu da biliyorum oralarda bir yerlerde. Sayımız çok ama hiç mi yapacağımız bir şey yok diye düşünürken, ben kendi adıma yazmakta buldum çareyi. Benim yapabildiğim en mantıklı ve en yapılabilir hareket bu çünkü. Ben sizin çocuk olarak göremediğiniz 9 yaş ve bilimum 18 yaş altı çocuklarımız ve yetişkin olamamış insanlarımız adına, sizleri aklı selim görmüyorum. 

Eşref-i mahlukat (Yaratılanların şerefli olanı)'ın bir tersinin olduğunu bilmezdim, geçen ay'a kadar, tanım ne güzel yakışıyor bir bakın; Esfel-i Safilin (Cehennemin dibinde, sefillerin sefili)

Yaşadığımız hayat büsbütün delilik hali içinde bir hal aldı! Allah sonumuzu hayır ede. Geleceğimizden korkmak, en son isteyeceklerim arasında değildi ama maalesef ki durum böyle oldu! Umarım geleceğimizdeki durum daha da korkutucu olmaz, bir sona ulaşır kötü durumlar ve güzel olur yeniden çocuklar için ve tabii ki buna bağlı olarak bizler için de Dünya! 

Sevgilerimle... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder